جدیدترین تکنولوژی اندازه گیری هوش چندگانه
مخاطبین تست هوش چندگانه چه کسانی هستند؟

مخاطبین تست هوش چندگانه و گروه های هدف

مخاطبین تست هوش چندگانه چه کسانی هستند؟ تست اندازه گیری هوش چندگانه برای تمامی افراد بالای 5 سال قابل استفاده است. این تست که به اندازه گیری حرکات میکرونی سر انسان می پردازد، با بررسی پاسخ های دریافتی به محرک های نمایش داده شده به تحلیل ساختار ذهنی و آنالیز هوش های درونی افراد اقدام می کند. پس از مشخص شدن درصد و میزان هریک از هوش ها و ویژگی های ذاتی مخاطبین تست، سیستم به ارایه پیشنهادات آموزشی و شغلی به مخاطبین تست هوش چندگانه می پردازد.

برای خواندن نتایج حاصل از تست اینجا کلیک کنید. 

مخاطبین تست هوش چندگانه

انجام این تست برای سه گروه مجزا در قالب کودکان، نوجوانان و بزرگسالان انجام پذیر است. مسلما نتایج این تست در قالب یک نقشه راه در طول زندگی در ابتدا برای خود فرد، خانواده ها، مدارس و سازمان ها می تواند مفید واقع گردد. همچنین استفاده درست از این نتایج می تواند به تغییر مسیر زندگی افراد در جهت موفقیت کمک نماید.مسلما خانواده ها با دانستن ویژگی های ذاتی فرزندان خود می توانند آنها را در مسیر درست تحصیلی و آموزشی قرار دهند. در واقع به بالفعل شدن استعدادهای آنان کمک نمایند. و از هدر رفت منابع مالی خانواده در یک سری دوره های آموزشی که نه مطابق با علایق کودکان و نه مطابق با استعدادهای ذاتی آنان است جلوگیری نمایند.کمک به دانش آموزان هنگام انتخاب های تحصیلی از جمله موارد استفاده مهم این تکنولوژی برای نوجوانان و جوانان است. هر چند که آگاهی از این موضوع در وهله اول برای خود دانش آموزان بسیار مفید است و آنها را در مسیر پیش روی تحصیلی و شغلی یاری می نماید، مدیران آموزشی نیز با تهیه یک پرتفولیو هوش از دانش آموزان خود می توانند از این نتایج در مدارس بهترین استفاده را نمایند.افزایش بهره وری و بهبود اثربخشی افراد در جایگاه های مختلف از دیگر مزیت های استفاده از این تست برای افراد جویای کار، کارمندان و سازمان ها است. که سبب جلوگیری از هدر رفت منابع سرمایه ای هم برای فرد شاغل و هم برای کارفرما می شود.

ویدیویی که مشاهده می کنید میزان رضایتمندی اولیاء برخی از دانش آموزان مدرسه شهید بهشتی منطقه 6 از  تکنولوژی اندازه گیری هوش چندگانه و نتایج تست می باشد.

tw fb be gh
2019 © فراصنعت
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟